-
Gra dla dzieci rodzinna Kalambury junior 300 haseł 4+ Trefl 01913
Wpisz swój e-mail |
Ilość w opakowaniu | 8 szt. |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5900511019131 |
Zostaw telefon |
Gra towarzyska dla dzieci rodzinna Kalambury junior 4+
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior.
Setki obrazków i jeszcze więcej pomysłów na ich pokazanie. Wyciągnij kartę i przedstaw ją bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Ile haseł uda Ci się pokazał w 2 minuty? A ile odgadnie Twoja drużyna?
Producent: Trefl
Wiek: 4+
Wymiary opakowania: 26 x 14 x 10 cm
Ilość graczy: 6+
Czas rozgrywki: 30-60 min
Certyfikat: CE
Gra kalambury junior zawiera aż 300 haseł obrazkowych!
CEL GRY
- Waszym zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów. Każde odgadnięte hasło to punkt dla Waszej drużyny!
PRZYGOTOWANIE GRY
- Podzielcie się na co najmniej 2 drużyny. Ze względu na dynamikę gry polecamy, aby w zabawie brały udział maksymalnie 4 drużyny.
- Każda drużyna musi liczyć co najmniej 2 graczy. W losowy sposób ustalcie kolejność Waszych drużyn.
ROZGRYWKA
- Pierwsza drużyna kładzie obok klepsydry żeton z numerem rundy.
- Jedna osoba z drużyny jest pokazującym, reszta drużyny zgaduje. Co rundę każda drużyna zmienia swojego pokazującego.
- Pokazujący bierze pierwszą kartę z podajnika i odwraca klepsydrę. Macie dwie minuty, by odgadnąć jak najwięcej haseł!
- Pokazujący nie może wydawać żadnych dźwięków! Gdy drużyna odgadnie pokazywane hasło, pokazujący zatrzymuje kartę jako punkt i bierze następną kartę. Jeśli drużyna nie może odgadnąć albo pokazujący nie wie, jak pokazać hasło, odkłada kartę na koniec do podajnika i bierze następną kartę.
- Po upływie czasu nie może już pokazywać i zgadywać nowych haseł! Pokazujący wraca do swojej drużyny ze zdobytymi kartami, a swoją turę rozpoczyna następna drużyna.
ZAKOŃCZENIE
- Gra kończy się, gry pierwsza drużyna nie będzie mogła dołożyć kolejnego żetonu z numerem rundy, Oznacza to, że wszystkie drużyny rozegrały co najmniej 5 rund. Grę wygrywa drużyna, która zdobyła najwięcej punktów. Jeśli dwie lub więcej drużyn mają największa liczbę punktów, wygrywa drużyna, której pozostało najwięcej kart specjalnych.
Zawartość gry:
- 150 dwustronnie ilustrowanych kart z hasłami
- 18 kart specjalnych
- podajnik na karty
- 5 żetonów rund
- klepsydra
- instrukcja
Te emocjonująca rozgrywka pomoże przyczynić się do rozwoju zdolności manualnych, logicznego myślenia oraz stwarzająca warunki do niezwykłej towarzyskiej zabawy, która pochłonie całą rodzinę.
Zabawka zapakowana w ładne, kolorowe pudełko.
Idealnie nadaje się na prezent.
- Producenci